Polskie menedżerskie sukcesy i niepowodzenia 2014 roku
Przedstawiamy pięciu polskich menedżerów, dla których 2014 rok był czasem odważnych decyzji i rynkowych sukcesów. Nasza piątka zapewniła kierowanym przez siebie spółkom nie tylko dobre roczne wyniki, ale poprzez swoje decyzje i działania przygotowała również solidny fundament pod przyszły rozwój.
Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska
Czy ktoś jeszcze pamięta, że kilka lat temu hasło promocyjne tej sieci brzmiało „Lidl jest tani"? Dzisiaj jest najlepszym przykładem zerwania z wizerunkiem taniego sklepu dyskontowego na rzecz supermarketu, który wyznacza trendy na rynku. Chodzi chociażby o tygodnie tematyczne poświęcone kuchniom z różnych stron świata, ale również dyscyplinom sportowym, ekologii itp. Dzisiaj kopiuje to większość konkurentów. Sukces przypieczętowała kampania reklamowa z udziałem kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego. Nie dość, że po każdej emisji nowego filmu z półek znikały składniki potrzebne do przygotowania dania według prezentowanych przepisów, to jeszcze branżowi eksperci zwracali uwagę na korzyści wizerunkowe oraz przyciąganie do sklepów nowych klientów. Lidl nie rozwija się błyskawicznie – co roku otwiera 30–50 sklepów – ale liczba lokali już przekroczyła 500. Firma w 2013 r. miała 10,5 mld zł przychodów, co...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta