Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie menedżerskie sukcesy i niepowodzenia 2014 roku

30 grudnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Michał Łagunionek
źródło: materiały prasowe
Michał Łagunionek
Sebastian Mikosz
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Sebastian Mikosz
Andrzej Klesyk
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Andrzej Klesyk
Rafał Brzoska
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Rafał Brzoska
Herbert Wirth
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Herbert Wirth
Mariusz Grendowicz
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Mariusz Grendowicz
Mirosław Taras
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Mirosław Taras
Adam Maciejewski
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Adam Maciejewski
Paweł Horodyński
źródło: PAP
Paweł Horodyński
Tomasz Tuora
autor zdjęcia: Mateusz Dąbrowski
źródło: Fotorzepa
Tomasz Tuora

Przedstawiamy pięciu polskich menedżerów, dla których 2014 rok był czasem odważnych decyzji i rynkowych sukcesów. Nasza piątka zapewniła kierowanym przez siebie spółkom nie tylko dobre roczne wyniki, ale poprzez swoje decyzje i działania przygotowała również solidny fundament pod przyszły rozwój.

Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska

Czy ktoś jeszcze pamięta, że kilka lat temu hasło promocyjne tej sieci brzmiało „Lidl jest tani"? Dzisiaj jest najlepszym przykładem zerwania z wizerunkiem taniego sklepu dyskontowego na rzecz supermarketu, który wyznacza trendy na rynku. Chodzi chociażby o tygodnie tematyczne poświęcone kuchniom z różnych stron świata, ale również dyscyplinom sportowym, ekologii itp. Dzisiaj kopiuje to większość konkurentów. Sukces przypieczętowała kampania reklamowa z udziałem kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego. Nie dość, że po każdej emisji nowego filmu z półek znikały składniki potrzebne do przygotowania dania według prezentowanych przepisów, to jeszcze branżowi eksperci zwracali uwagę na korzyści wizerunkowe oraz przyciąganie do sklepów nowych klientów. Lidl nie rozwija się błyskawicznie – co roku otwiera 30–50 sklepów – ale liczba lokali już przekroczyła 500. Firma w 2013 r. miała 10,5 mld zł przychodów, co...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10028

Wydanie: 10028

Spis treści
Zamów abonament